Tuesday, April 26, 2011

I Heart You!~

Holla...Aishah Hamzah in da house!~

Okay, ni adalah blog terbaru yang diuruskan oleh saya juga. sebab blog2 yang lain tu adalah blog2 yang tersimpan manuskrip e-novel. jadi macam, tak elok jugak la kan kalau masukkan dalam blog tu mengenai sesia luahan hati ini. hahahaah....

You guys must have been wondering aite, apa kena mengena tajuk blog ini dengan kisah hidup gue bukan? hahaha.... inilah sebabnya.

Ekceli, saya ni suka lah pada seseorang ituw....but orang itu tidak lah tahu. Hmm...saya dah bagitau pada beberapa orang kawan2 saya mengenai 'lelaki' itu. Dia orang dengan sukahatinya nak suruh saya pursue lelaki itu, boleh tak? Bijak sunggoh cadangan kau orang itu. Tapi tidak diterima. Cadangan ditolak! haha...cukoplah saya hanya boleh menyukai dia dari jauh sahaja. 'Benarkan daku menyimpan senyuman dan gelak tawa mu itu di kejauhan sahaja'. hahahahaa tak leh blah kan ayat madah berhelah aku nie!

Aku dah banyak kali la terkena. Aku mintak tolong kawan2 aku untuk bagitau kat budak laki yang aku suka tu, then, reaction yang diterima sangatlah sakit hati. Jadi, lebih baik aku pendamkan je apa yang aku rasa ni. Tak naklah kecoh-kecoh kannnnn.....hahahah simpan dalam hati sudah!

Tapi macam mana ni????? kes HATI tak selesai lagi nie. huwaaaaa.....aku selalu nampak dia dalam class kot. Tapi tak boleh nak mendekati dia disebabkan dihatinya ada orang lain! huargh...sudahla. biarkan hati ku ini merawat luka....ecehhh....tak leh blah!

*statement nk meroyan jek tetgh malam nie*

okayla....nak tido...nite!

No comments: